Työntekijähaastattelussa B2B-tiimin Verneri Pasanen

24 Centerin ydintoiminta keskittyy tarjoamaan nopeaa apua taloteknisiin haasteisiin, kuten vesivahinkoihin, sähkötöihin ja lukituksen haasteisiin. Palvelemme paitsi yksityisasiakkaita ja liikkeenharjoittajia myös taloyhtiöitä, isännöintitoimistoja ja huoltoyhtiöitä. Tämän kaiken takana on vahva B2B-tiimimme, johon kuuluu muun muassa Verneri Pasanen. Tässä blogissa tutustumme tarkemmin Verneriin ja hänen tyypilliseen työpäiväänsä.

 

Kesätyöntekijästä vakituiseksi asiantuntijaksi 

Verneri Pasanen aloitti ensimmäisen kerran työskentelyn 24 Centerillä kesätyöntekijänä vuonna 2019. Kesän päättyessä päättyi myös hänen määräaikainen työsopimuksensa. Kävi kuitenkin niin, että pian tämän jälkeen  24 Center solmi uuden sopimuksen merkittävän yritysasiakkuuden kanssa, ja pian Vernerin puhelin soi. Hänelle tarjottiin vakituista työpaikkaa yritysasiakkaiden suhteiden kehittämis- ja ylläpitotehtävissä.

Koulutustaustaltaan Verneri on turvallisuuden ja riskienhallinnan tradenomi. Opintojensa aikana hän työskenteli turvallisuusalan tehtävissä. Ennen opintojaan hän hankki kokemusta myyntitehtävistä. Lisäksi hänellä on työkokemusta myös rakennusalalta. Monipuolisen koulutuksen ja erilaisten työtehtävien myötä Vernerille on muodostunut kattava ymmärrys talotekniikkaan liittyvistä yksityiskohdista sekä vahva osaaminen asiakaspalvelutehtävissä.

Työn vastapainoksi Verneri on aktiivinen liikkuja. Hän käy säännöllisesti kuntosalilla, pelaa padelia ja jääkiekkoa. Perhe on hänelle erityisen tärkeä ja keskeisessä osassa hänen vapaa-aikaansa. Erityisesti perheen pieni tulokas pitää tuoreen isän toimeliaana. 

 

Aktiivinen viestintä asiakkaiden kanssa takaa laatua

Tavalliseen työpäivään kuuluu monenlaisia asiakkuuksien hoitamiseen liittyviä tehtäviä. Verneri osallistuu päivittäin asiakastapaamisiin ja huolehtii niiden valmisteluista tuottamalla tarvittavia materiaaleja. Lisäksi hän tekee uusasiakashankintaa kartoittamalla mahdollisia uusia yritysasiakkaita ja sopimalla tapaamisia näiden kanssa. Vernerin asiakaskuntaan kuuluvat rakennusalan liiketoimintaa harjoittavien yritysten lisäksi, taloyhtiöt, isännöintiyritykset ja huoltoyhtiöt. Hänen monipuoliset työtehtävänsä varmistavat sen, että hän pysyy ajan tasalla alansa kehityksessä ja hän pystyy tarjoamaan asiakkailleen parhaat mahdolliset ratkaisut.

Hyvä kommunikointi on avainasemassa tarjoamamme palvelun laadun kannalta. Verneri ylläpitää jatkuvaa vuoropuhelua asiakkaiden kanssa, korostaen tiiviin yhteydenpidon merkitystä asiakkaiden tarpeiden tehokkaassa ja joskus ennakoidussa huomioimisessa. Esimerkiksi taloyhtiöiden kohdalla huoltotöitä on suoritettava ennaltaehkäisevästi tai säännöllisesti, ottaen huomioon vaihtuvat kaudet. Verneri ottaa aktiivisesti yhteyttä asiakkaisiin selvittääkseen, miten 24 Center voisi parhaiten auttaa heitä. Tavoitteena on luoda sujuva asiakaskokemus, ja kun tämä saavutetaan, Verneri tuntee onnistuneensa työssään.

Taloyhtiön edustaja, isännöintiyritys tai huoltopalveluita tarjoava yritys! Yksikään yritys ei ole samanlainen, joten laadimme jokaiselle talotekniikanalan yritykselle ja taloyhtiölle oman yksilöllisen sopimuksen. Sitoutumisemme nopeaan ja laadukkaaseen palveluun tuo lisäarvoa jokaiseen yhteistyöhön. Haluamme varmistaa, että tarjoamamme palvelut vastaavat juuri sinun tarpeitasi ja odotuksiasi. Lue lisää B2B-yhteistyömahdollisuuksista.


Kehittyvä taloautomaatio on osa talotekniikan tulevaisuutta

Tulevaisuuden näkymistä talotekniikan saralla Verneri mainitsee teknologian kehittymisen ja sen, kuinka se tulee olemaan tiiviisti osa myös 24 Centerin palveluita. Ehkäpä tulevaisuudessa olemme siinä vaiheessa, että varsinaisia tilauksia asiakkaiden ei enää tarvitse tehdä itse. Sen sijaan laitteisto, kuten putkistot ja niihin asennetut sensorit, havaitsevat vikatilan itse. Huoltopyyntö lähtee tämän jälkeen automaattisesti huoltoyhtiölle.

Talotekniikan automaation kehittymisen myöstä myös työelämä tulee muuttumaan tulevaisuudessa. Kenties itse työn tekeminen tulee osin muistuttamaan yhä enemmän yrittäjämäisesti työskentelyä. Tähän muutokseen 24 Center on valmistautunut tarjoamalla alustan, johon talotekniikan ammattilainen voi rekisteröityä ja liittyä kumppanuusverkostoon. 

Kumppanuusverkostoon liittyminen on helppoa. 24 Centerillä on käytössä 24 Center Partner-sovellus. Lataamalla sovelluksen ja rekisteröitymällä siihen, talotekniikan korjaus- ja asennuspalveluita tarjoava yrittäjä pääsee hakeutumaan palveluntarjoajien piiriin. Lue lisää kumppanuusverkoston mahdollisuuksista.


Ota yhteyttä 24 Centeriin

Yrityssektorilla on kannattavaa solmia yhteistyösopimus 24 Centerin kanssa. ”24 Centeriltä tilaaminen on äärimmäisen vaivatonta. Yhdellä puhelinsoitolla asiat hoituvat kätevästi, ja asiakas saa mielenrauhaa tilatessaan palveluita meiltä. Laaja kumppaniverkostomme mahdollistaa valtakunnallisen ja monipuolisen avunsaannin. Yhdestä numerosta löytyy ratkaisu monenlaisiin haasteisiin”, kertoo Verneri, kiteyttäen 24 Centerin ainutlaatuisen asiakaskonseptin. Voit tutustua tästä ennakkoon, mikä yritysasiakkuussopimus voisi sopiai sinun yrityksellesi?

Yrittäjä tai yrityksen liiketoiminnasta vastaava. Oletko talotekniikan tukitoimiin erikoistunut laitevalmistaja? Toimiiko yrityksesi fyysisessä liiketilassa? Oletko talotekniikan ammattilainen, joka haluaa laajentaa asiakaskuntaa mahdollisimman vähäisin markkinoinnin ponnistuksin? Lue mitä mahdollisuuksia yrityssopimus 24 Centerin kanssa tarjoaa sinulle.

24 Centerillä olemme valmiita keskustelemaan kaikenlaisista yhteistyömahdollisuuksista ja kartoittamaan, millainen sopimusmalli sopisi parhaiten sinun taloyhtiölle ja liiketoiminnalle. Kiinnostuitko yhteistyömahdollisuuksista 24 Centerin kanssa? Ota yhteyttä ja kerromme sinulle lisää.  

Ajankohtaisimmat blogit

Saat 10€ arvoisen alennuskoodin tilaamalla uutiskirjeen!

Tilaamalla uutiskirjeen saat 10 euron arvoisen edun tilauksen yhteydessä.