24 Center - Halu auttaa
Toimintaperiaate
24 Center on talotekniikan hätäkeskus, josta saa avun aina nopeiten paikalle. Haluamme ratkaista talotekniset ongelmat nopeasti ja luotettavasti ajasta ja paikasta riippumatta. Yksi soitto riittää.
Alan innovatiivisin ja ainutlaatuisin palvelukonsepti ehkäisee vahinkojen laajenemisen puhelinneuvonnassa ja lähettää avuksi nopeiten paikalle pääsevän asentajan. 24 Center on asiakkaan ainoa sopimuskumppani ja työn suorittaa alueella toimiva 24 Centerin yhteistyökumppani.
Perinteisesti 24h päivystystä tarjoavat asentajat päivystävät kotonaan ja heräävät unenpöpperöisenä puheluihin tai pahimmassa tapauksessa eivät vastaa niihin lainkaan. 24 Centerin hätäkeskusperiaate takaa sen, että yksi yhteydenotto riittää ja kaikki tarvittava hoidetaan asiakkaan puolesta.
24 Centerin asiakaspalvelijat päivystävät vuoden jokaisena päivänä ja vastaavat puheluihin nopeasti. Asiakkaan tulee olla valmiina esittämään tarkka kuvaus tarpeistaan sekä yhteystietonsa. Tarvekartoituksen jälkeen kerrotaan työlle selkeät hinnoitteluperusteet. Tehtyään toimeksiannon asiakas saa ammattilaisen paikan päälle jopa 15 minuutissa.
24 Center antaa täyden tyytyväisyystakuun työn jäljelle ja seisoo mahdollisissa reklamaatiotilanteissa aina asiakkaan puolella.
Sinua palvelee aina paikallinen ammattilainen!
Ota yhteyttä
Meihin saat yhteyden kätevästi puhelimella, sähköpostilla ja nettisivuillamme olevalla yhteydenottolomakkeella.
Toimeksiannon vastaanotto
Vastaamme yhteydenottoosi heti. Teemme tarvekartoituksen tarpeistasi. Kirjaamme yhteystietosi järjestelmäämme laadukkaan palvelun varmistamiseksi ja hyväksytämme hinnoitteluperusteemme.
Toimeksiannon käsittely
Selvitämme järjestelmämme avulla paikallisten ammattilaisten saatavuuden. Saat tekstiviestillä yhteistyökumppanimme yhteystiedot, kun hän on ottanut toimeksiannon suoritettavakseen.
Toimeksiannon suorittaminen
Yhteistyökumppanimme ottaa teihin heti yhteyttä sopiakseen työnteosta ja tarkemmista käytännön asioista ja aikataulusta. Yhteistyökumppanimme hoitaa työn alusta loppuun teitä palvellen.
Laskutus
Lähetämme teille laskun 10 päivän sisällä työn valmistumisesta. Laskulla on maksuaikaa 14 päivää. Suorituksen voi maksaa valitsemallaan maksutavalla (tilisiirto, verkkopankkimaksu, luottokorttimaksu, mobiilimaksu, osamaksu).
Palvelun kehittäminen
Lähetämme teille tilauksen jälkeen asiakaspalautekyselyn kehittääksemme toimintaamme. Arvomme kyselyyn vastanneiden kesken kuukausittain 100 euron Stockmannin lahjakortin.
Selvityspyyntö
Valitettavasti emme aina onnistu palvelemaan teitä niin, kuin haluamme. Jaa kokemuksesi kanssamme palautelomakkeella tai [email protected] / [email protected] Käsittelemme selvityspyyntösi mahdollisimman nopeasti korjataksemme virheemme.
Paras asiakaspalvelu
Selvityspyynnön käsittelyn jälkeen lähetämme teille uuden asiakaspalautekyselyn parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen varmistamiseksi. Kehitämme toimintaamme palautteenne perusteella.