24center työntekijän silmin

24 Center työntekijän silmin

Polkupyöräni rullaa aamukasteen raikastaman ilman halki. Kello on n. 06.47. Aurinko sarastaa vasten kasvoja. Poljen Vantaan Aviapoliksessa sijaitsevaan toimistomme rakennuksen sisäpihalle. Lukitsen pyörän. Astun sisään. Valitsen hissin sijaan portaat. Nousen 4. kerroksessa sijaitsevaan toimistoomme. Näin alkaa 24 Centerin tarmokkaan päivystäjän keskivertotyöpäivä.

Otan kupin höyryävää kahvia toimistotilojemme loungesta ja menen toimistoomme käynnistämään aamupäivystystä. Puhelin alkaa pikkuhiljaa soida ja itse työnteko alkaa. Ihmisten auttaminen. Sitä me 24 Centerillä totisesti teemme. Jokainen asiakas, joka minulle soittaa, saa tarvitsemansa palvelun noin kolmen minuutin puhelun jälkeen. Yhdestä numerosta.

Työnkuvaani kuuluu myös asiakkaiden sähköisiin tarjouspyyntöihin vastaaminen. Tunne on loistava joka kerta, kun asiakas kiittää nopeasta vastauksesta. Meillä 24 Centerillä vastataan tarjouspyyntöihin yleensä n. 1 minuutin kuluessa.

Istun mukavassa toimistossamme ja hörpin kahviani. Puhelujen välillä on myös aikaa rentoutua vaikkapa säkkituolilla pötkötellen. Siten on valmiimpi ratkaisemaan seuraavan asiakkaan ongelman. Kollegani ottaa vastaan puolet päivän puheluista, joka osaltaan vähentää yksittäisen työntekijän kuormitusta ja myös nopeuttaa vastausaikaamme asiakkaalle ruuhkatilanteessa. Käyn syömässä lounaan kaikessa rauhassa, kun työkaveri päivystää sillä aikaa.

Lounaan jälkeen puheluja tulee yleensä suhteellisen rauhalliseen tahtiin ja loppupäivä kuluukin nopeasti. Klo 15 kiitän työporukkaa päivästä ja hyppään maantiekiiturini selkään kohti vapaa-ajan viettoa. Valehtelisin, jos sanoisin, että työpäivä ei ollut mukava.

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää