24 Centerin ammattitaitoinen henkilöstö koostuu eri alojen osaajista. Tällä tavoin varmistetaan mahdollisimman kattava palvelukonsepti niin kuluttajien että yritysten taloteknisiin haasteisiin. Tässä blogipostauksessa esitellään Ismo Syvälähde, joka vastaa 24 Centerin Suomen yksikön operatiivisesta johtamisesta.
Ismo Syvälähde aloitti työskentelynsä 24 Centerillä oman aktiivisuutensa ansiosta. Yrityksessä työskennellyt kollega vinkkasi hänelle avoimesta työpaikasta, joten Syvälähde tarttui puhelimeen ja otti yhteyttä esimieheen. Siitä alkoi prosessi, joka johti työhaastatteluun ja lopulta hänen palkkaamiseen asiakaspalveluun.
Työskennellessään asiakaspalvelu- ja ongelmanratkaisutehtävissä hän havaitsi mahdollisuuden omalle ammatilliselle kasvulle 24 Centerillä. Tämä polku on vienyt hänet nykyisiin liiketoiminnan kehittämistehtäviin. Ismo kasvattanut kokemustaan kokeilemalla erilaisia koulutusvaihtoehtoja ja luonut itselleen sopivimman reitin työelämään. Autoalan perustutkinto taskussaan hän haki ammattikorkeakouluun opiskelemaan liiketaloutta myyntityön koulutusohjelmassa, mutta laittoi opintonsa tauolle päästyään töihin 24 Centerille. Monipuoliset työtehtävät tarjosivat hänelle arvokasta käytännön kokemusta ja mahdollisuuden soveltaa oppejaan käytäntöön.
Kattava osaaminen avaimena: Parempi ymmärrys yrityksen kokonaiskuvasta
Työpäivät ovat usein kiireisiä ja hyvin harvoin yksikään päivä on samanlainen, sillä Ismo on monessa mukana. Hän hoitaa operatiivisten toimintojen ohella asiakaspalvelun taustatehtäviä, kuten asiakaspalvelukoulutusten järjestelyjä sekä asiakaspalautteiden käsittelyä. Työnkuvaan kuuluu myös joitakin taloushallinnon tehtäviä. Lisäksi hän päivystää ruuhka- ja tuuraustapauksissa 24 Centerin asiakaspalvelussa, tarjoten apua asiakkaille taloteknisissä haasteissa. Monipuoliset työtehtävät tarjoavat mahdollisuuden muodostaa kattavaa kokonaiskuva siitä, millaisilla jatkotoimenpiteillä ja prioriteeteissä 24 Centerin liiketoiminnan kehittämisprosesseja tulisi viedä.
Ismo kokee työssään palkitsevaksi ne hetket, jolloin hän konkreettisesti näkee oman työpanoksensa tulokset: kehityssuunnitelmat toteutuvat ja ne parantavat prosesseja. Lisäksi positiiviset asiakaspalautteet tuovat iloa ja piristystä hänen työpäiväänsä.
Vapaa-aikanaan Ismo toimii Palloliiton erotuomarina alasarjojen ja pian myös yläsarjojen jalkapallo-otteluissa. Erotuomarin tehtävät mahdollistavat hyvän irtautumisen sekä työn että arjen kiireistä. Samalla harrastus tarjoaa liikuntaa ja kehittää kykyä tehdä nopeasti isoja ratkaisevia päätöksiä.
24 Centerin palvelukonsepti on muita askeleen edellä
Kysyttäessä, miksi kannattaa kääntyä 24 Centerin puoleen, Ismo vastaa: “24 Centerin palvelukonsepti on selkeä. Tarjoamme sekä kiireellisiä, nopeaa reagointia vaativia, että kiireettömiä palveluita. Ongelmatilanteesta riippumatta soittaja saa yhdellä yhteydenotolla kaiken tarvitsemansa palvelun. Asiakas voi luottaa siihen, että paikalle tulee osaava ammattilainen, jonka työnjälki on laadukasta. Asiakas säästää paljon aikaa ja vaivaa, kun kaikki hoituu 24 Centerin kautta.”
Lue lisää 24 Centerin palvelukonseptista: 24 Centerin kautta juuri oikeat ammattilaiset hoitamaan kotisi talotekniset haasteet
Ismon näkemys 24 Centerin tulevaisuudesta on optimistinen. Vaikka maailman tilanne on nyt haasteellinen, asennus- ja huoltopalveluille on aina kysyntää. Ihmiset tarvitsevat jatkuvasti asumiseen liittyviä palveluita ja haluavat pitää huolta arvokkaasta omaisuudestaan.
Tarkastellessaan talotekniikan kehittymistä tulevaisuudessa, Ismo havaitsee megatrendin: tekoälyn tuleminen myös asumisen ja korjauspalveluiden pariin. Erityisesti tekoälyn ansiosta talotekniikan automaation kehitys tulee ottamaan lähitulevaisuudessa suuria harppauksia, luoden samalla paljon uusia mahdollisuuksia asumiseen ja sen ylläpitotöihin.
Tulevat vuodet näyttävät lupaavilta, ja Ismo Syvälähde jatkaa työtään 24 Centerillä liiketoiminnan kehittämisen parissa. Innovaatiot ja muutokset odottavat nurkan takana, ja Ismo on valmis tarttumaan niihin ja tuomaan ne osaksi 24 Centerin arkea.
Ota 24 Centeriin yhteyttä
Kiireellisissä tapauksissa, on paras olla yhteydessä 24 Centeriin puhelimitse: Soita numeroon 0100 2470. Numero palvelee ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Ei-kiireellisissä tapauksissa voit olla yhteydessä puhelimen lisäksi myös chatin kautta. Chat palvelee sinua arkisin klo 8-20. Voit jättää chatin kautta myös soittopyynnön, ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian. Aloita chat-keskustelu kotisivuillamme painamalla oikeassa alareunassa olevaa keltaista välkkyvää palloa.
Kiireettömän työn tilaaminen onnistuu kätevästi myös verkkotilauslomakkeen avulla. Täytä Yhteydenottolomake ja saat apua haluamallesi päivälle. Vaihtoehtoisesti voit lähettää tilaus- ja tarjouspyynnön sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].