tallelokeron avaus

Tallelokeron lukon avaus

Työpaikan tallelokeron lukon avaus

Oli marraskuinen aamu, kun eräässä helsinkiläisessä pankissa oli ilmennyt ongelma, joka alkoi aiheuttaa harmaita hiuksia henkilökunnalle. Yksi tallelokero piti saada auki, mutta avain oli hukassa. Asialla oli kaiken lisäksi kova kiire.

Pankin työntekijä päätti hoitaa asian heti kuntoon ja hän soitti 24 Centeriin. Hän oli kuullut, että 24 Centerin palvelu on erittäin nopeaa. 24 Centerin asiakaspalvelusta vastattiin heti ja tilauksen tiedot otettiin sujuvasti ylös. Pankin edustajalle luvattiin, että tallelokero on auki tunnin sisällä puhelusta. Hän kiitteli kovasti ja jäi odottelemaan.

Hetken kuluttua lukkoseppä soitti kyseiselle pankin työntekijälle ja kertoi olevansa matkalla kohteeseen. Hän kyseli hieman tietoja tallelokerosta ja lukosta, ja kertoi olevansa tuota pikaa paikalla. Lukkoseppä saapui kohteeseen ja porasi tallelokeron lukon auki. Tämän jälkeen hän jäi vielä asentamaan uutta lukkoa siihen. Hetken työn jälkeen hän tuli kertomaan pankin työntekijälle, että homma oli valmis. Hän antoi myös tallelokeron uudet avaimet asiakkaalle.

24 Centerin lasku asiakkaalle oli:

Työn osuus: 198,00e
Huoltoautokorvaus 69,00
Yhteensä: 267,00e

Asiakas oli työn laatuun, nopeuteen sekä asiakaskokemukseen tyytyväinen. Puhelimeen vastannut asiakaspalvelija sekä lukkoseppä saivat molemmat arvosanaksi asteikolla 1-10 täydet 10. Asiakkaan suositteluhalukkuus oli myös 10. Asiakas kertoi myös palautteessaan kokemuksestaan verbaalisesti: “Hyvin hoidettu! Hyvä yhteistyö asiakkaan kanssa! Jäi hyvä mieli asiallisesti ja hyvin suoritetusta palvelusta. Nopea paikalle tulo on näissä tapauksissa tärkeä.”

Verkkosivustomme käyttää evästeitä. Käyttämällä palvelujamme hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää