Asiakaspalvelun konkari Bjarne lupaa: 24 Centerin talotekniikan moniosaajat tarjoavat parasta asiakaspalvelua ja toimivimmat ratkaisut
24 Centerin asiakaspalvelu koostuu laajan ammattitaidon omaavista talotekniikan asiantuntijoista, joilta löytyy ratkaisu kaikkiin teknillisiin ongelmiin. Yrityksen nimen mukaisesti asiakaspalvelu päivystää ympäri vuorokauden ja näin apua on saatavilla aina. Yhteydenotto 24 Centeriin onnistuu niin puhelimitse, chatin kautta sekä verkkolomakkeella.
Yksi asiakaspalvelutiimin asiantuntijoista on Bjarne Blomstedt, joka on työskennellyt 24 Centerillä lähes firman perustamisesta lähtien. Bjarnelta löytyy laajasti työkokemusta erilaisista asiakaspalvelutilanteista 40 vuoden ajalta. Hänellä on myös pitkä kokemus tietotekniikan alan tehtävien parissa, mikä mahdollistaa nopeat ratkaisut teknisiin haasteisiin. Bjarne on lisäksi suunnitellut ja rakentanut kotinsa alusta asti, sillä markkinoilla ei ollut hänen tarpeisiinsa sopivaa valmista talomallia. Häneltä löytyy näin käytännön kokemusta ja taitoa omakotiasumisesta sekä laaja-alainen ymmärrys talotekniikan koukeroista, jotka liittyvät asumiseen ja remontointiin.
Bjarnen asiakaspalvelukokemus on ollut keskeisessä roolissa hänen urallaan, ja hänelle se on ollut aina mieluisin osa työstä. Hän pitää erilaisten ihmisten kanssa työskentelystä ja hänen vahvuuksiin kuuluu kyky kuunnella asiakkaiden tarpeita ja näin löytää paras mahdollinen ratkaisu asiakkaan teknisiin haasteisiin.
Millaisia yhteydenottoja 24 Centerille tulee?
24 Center erottuu markkinoilla ehdottomasti siinä, että apua on saatavilla juuri silloin, kun vahinkoa osaa vähiten odottaa. “Yleensä eniten tulee yhteydenottoja silloin, kun asiakkaat ovat saapuneet kotiin tai vaikka kesämökille ja huomaavat jotain poikkeuksellista.” Bjarne kertoo ja jatkaa: “Nämä osuvat ovat yleensä perjantai-iltapäivään tai loman aloituksen ajankohtiin.”
“Tyypillisimmät yhteydenotot liittyvät useimmiten sähkövikoihin tai putkivuotoihin. Nämä ovat tilanteita, joissa vakuutusyhtiö vaatii ammattilaisen paikalle. Harva yrittää itse korjata ongelmaa, vaan tilaa mieluummin ammattilaisen paikan päälle. Lisäksi on tilanteita, joissa avain on jäänyt sisälle koiraa ulkoiluttaessa, ja tarvitaan apua oven avaamiseen, jotta pääsee töihin.” Bjarne kertoo tavallisimmista yhteydenotoista, jotka vaativat ripeää toimintaa.
24 Center tarjoaa palveluita myös kiireettömiin työtehtäviin. “Yksi yleisimmistä tilauksista on esimerkiksi valaisimien asennustyöt. Etenkin syksyisin, kun illat alkavat hämärtymään. Viime aikoina olemme kuitenkin saaneet lisää tilauksia sähköautojen latauspaikkojen asennukseen. Tämä on selkeästi kasvava tarve, ja tarjoamme apua myös tähän.” Bjarne kuvaa tavallisimpia kiireettömiä tilaustöitä.
Hyvä perusta mahdollistaa hyvän kasvun
24 Centerin palvelukatalogi on laaja, ja osaajaverkosto kattaa monia eri toimialoja. Ajankohtaisen tiedon ylläpitämiseksi, palveluita käydään säännöllisesti läpi, ja lisäksi asiakaspalvelun apuna on palvelunhallintajärjestelmä, jonka avulla voidaan lähettää lähimpänä olevan ammattilaisen haluttuun kohteeseen juuri sellaisella kiireellisyysluokalla, kuin asiakas tarvitsee apua. Yhdellä yhteydenotolla asiakas saa kaiken tarvitsemansa avun nopeasti ja helposti.
Kysyttäessä, mitä Bjarne odottaa tulevaisuudelta, hän kertoo odottavansa firman menestymistä ja kasvua. “Olen päässyt seuraamaan, kuinka pienestä tekijästä kasvaa useammassa maassa toimiva yritys. Meillä on toimintaa Suomen lisäksi Norjassa ja Ruotsissa.” Bjarne kehuu.