On maaliskuinen kylmä yö. Kello on 04.41. Auringonnousuun on vielä aikaa. Vesihöyry nousee pienen järven pinnalta hieman pääkaupunkiseudun rajojen ulkopuolella. Lähistöllä olevan rivitaloasunnon asukkaat ovat syvässä unessa.
Kuuluu pamaus. Yhden asunnon asukas herää. Pamaus kuului viereisen seinän sisältä. Asukas tarkastaa sähköjen toimintaa ja huomaa, että osa valoista ei toimi. Myös lattialämmityspiiri on kokonaan poissa pelistä. Epävarmuus alkaa kalvaa mieltä. Odottaako aamuun asti vai onko turvallisempaa hoitaa asia heti. Saako tähän aikaan sähköasentajaa paikalle?
Hetken selvityksen jälkeen löytyy nettisivu, joka lupaa sähköasentajan paikalle 24/7. Kohta 24 Centerin asiakaspalvelussa soi puhelin. Rutiininomaisesti kohteen olennaiset tiedot otetaan ylös, ja asiakkaalle luvataan sähköasentaja kohteeseen tunnissa.
Sähköasentaja pääsi liikkeelle melkein heti tilauksen jälkeen, mutta kohteeseen oli yli puolen tunnin matka. Lähdettyään asentaja soitti asiakkaalle ja kartoitti tarkemmin tilannetta varmistaakseen, että kaikki tarpeelliset tarvikkeet ovat mukana. Hän kertoi samalla asiakkaalle, että ongelma tulee kuntoon nopeasti ja arvioi vielä tarkemman saapumisajan asiakkaalle.
Tunnin kuluttua soitosta sähköasentaja kaarsi rivitaloyhtiön pihaan ja kävi töihin. Vikaantunut kontaktori oli polttanut pääsulakkeen, ja nopealla työllä se saatiin vaihdettua. Sähköt pelasivat taas ja asiakas kiitti. Hänelle jäi vielä muutama tunti aikaa nukkuakin.
Asiakkaan kokemus oli palautteen perusteella hyvä. Hän antoi asteikolla 1-10 sekä asiakaspalvelijalle että sähköasentajalle 10. Sanallinen palaute kuului näin: “Poikkeuksellisesta ajankohdasta huolimatta sain asiallista, ystävällistä sekä tilanteen tasalla olevaa palvelua, myös palvelun hinnoittelu oli selkeä ja saatettiin hyvin tiedoksi. Kiitokset hyvästä palvelusta sekä huolellisesta vianmäärityksestä, asiaan perehdyttiin kunnolla ja palvelu oli ystävällistä. Sain hyvää palvelua, etenkin kun asunnon sähköt katoavat aamuyöllä ilman selkeää syytä, on suuri helpotus että asennuspalvelu on nopeasti tavoitettavissa. En osaa ehdottaa parannettavaa, hälytyksen jälkeen sain nopeasti apua ja kuluttajana kaiken informaation mikä on olennaista.”