asiakaspalvelija, Vakituinen

Kuumana käyvät kuulokkeet etsivät sopivaa pääpaikkaa! Päätä tässä työssä tarvitaan tosin muuhunkin kuin kuulokkeiden telakaksi. Jos myynnillinen asiakaspalvelutyö kiinnostaa, niin tätä tilaisuutta ei kannata missata – tule tuottamaan alan parhaimpia asiakaskokemuksia!

Tehtävästä

24 Centerin call-center asiakaspalvelu on parhaimmillaan taitoja haastavaa mutta palkitsevaa myynnillistä asiakaspalvelutyötä, joka vaatii maalaisjärkeä ja nopeaa ongelmanratkaisukykyä. Meidän työtämme on auttaa ja tukea asiakkaita ikävissä tilanteissa, kun he kohtaavat ongelmia talotekniikan kanssa. 

Sähköt meni pimeäksi. Mökin putket alkoi vuotamaan. Avain katkesi lukkoon. Kesälomalle suunniteltu keittiöremontti ei etene kun putkimiestä ei saada paikalle. 

Me päivystämme ja autamme löytämään avun viikonpäivään ja kellonaikaan katsomatta. Tässä meitä auttaa innovatiivinen alusta, joka etsii lähimmän vapaana olevan paikallisen ammattilaisen. Miksi? Koska meidän mielestä avun saaminen hädän hetkellä tulee olla vaivatonta! 

Oman intensiivisen kehitystyömme tulos ja liiketoimintamme kulmakivi, eli alustamme nimeltä Valvomo, tekee suurimman työn talotekniikan ammattilaisen löytämisessä sekä tilauksen jälkeisessä viestinnässä, mutta asiakaspalvelutiimimme on yrityksemme ja tuottamamme palvelukokemuksen sykkivä sydän. Tule mukaan tuottamaan alan parhainta asiakaskokemusta! 

Mitä tarjoamme?

24 Center on nopeasti kehittyvä, kasvava ja kansainvälistyvä yritys, joten talon sisällä on hyviä etenemismahdollisuuksia sekä Suomessa että mahdollisesti myös kansainvälisesti! Huomioimme työntekijämme vahvuudet ja osaamisalueet, sekä annamme tukea kehittymistä vaativissa asioissa. Matalan organisaation ansiosta pääset todella vaikuttamaan sekä näkemään työsi tulokset.

Tekemisemme heijastaa arvojamme, joista muodostuu lause: Always better – experience – together, tarkoittaen mm. että:  

  • Haluamme jatkuvasti kehittyä ja kehittää toimintapojamme. Kasvuyrityksenä emme tarjoa jäykkiä, vuosikymmenien aikana huippuunsa hiottuja toimintatapoja vaan työtapamme ja prosessimme kehittyvät ketterästi ja jatkuvasti. Samalla se tarkoittaa myös sitä, että joitakin kasvukipuja saattaa matkalla tulla vastaan. Keskeneräisyys, nopea reagointi ja joustavuus ovat siis aina läsnä arjessamme. 
  • Meille asiakaskokemus on kaiken tekemisemme keskiössä, mutta arvona kokemuksen tärkeys ei rajoitu pelkästään asiakaskokemukseen vaan käsittää myös yhteisyökumppanikokemuksen sekä työntekijäkokemuksen!
  • Olemme mukava ja rento porukka, joka tekee mielellään yhdessä töitä yhteisen tavoitteen eteen. Puhallamme aidosti yhteen hiileen ja pyrimme joka päivä olemaan entistä parempia. Matalan hierarkian ansiosta meillä kaikki pääsevät vaikuttamaan yhteisiin asioihin sekä kehittämään tekemistä

Kenelle tehtävä sopii?

24 Center -asiakaspalvelijan työ sopii myyntihenkiselle asiakaspalvelijalle, joka ei pelkää puhelintyötä. Tässä työssä palvelet asiakkaita puhelimitse, sähköpostin ja jatkossa mahdollisesti myös chatin välityksellä. Mikään kylmäsoittoja luukuttava puhelimyyjä sinun ei tarvitse olla, vaan asiakkaat soittaa meille kun heillä on tarve, ja me autamme. Asiakaskunta koostuu sekä yksityis- että yritysasiakkaista. 

Asiakaspalvelijan työ on 2-tai 3-vuorotyötä sopimuksen mukaan ja työtä tehdään perehdytyksen ajan toimistolla, mutta taitojen karttuessa myös joustavasti etänä. Kasvuyrityksenä me olemme pieni ja tiivis tiimi, joten viihdymme mielellämme myös toimistollamme Vantaan Aviapoliksessa – tänne pääsee helposti myös julkisilla kulkuyhteyksillä joka suunnalta pääkaupunkiseutua!

  • Halua ja ymmärrystä auttaa ihmisiä myynti-/asiakaspalvelutilanteissa
  • Suomen- ja englanninkielen taitoa, muut kielet ovat plussaa
  • Motivaatiota tehdä töitä oman suorituksen ja suorituskyvyn ylläpitämiseksi sekä parantamiseksi
  • Reilua ja rehtiä asennetta sekä hyvää työmoraalia
  • Valmiutta 3-vuorotyöhön. Ilta-, viikonloppu- sekä yövuoroissa mahdollisuus etätyöhön
  • Talotekniikan ymmärrys katsotaan eduksi, mutta ei ole välttämätöntä, sillä me koulutamme tarvittavat tiedot
  • Myös kokemus aikaisemmasta asiakaspalvelu- ja puhelintyöstä katsotaan eduksi, mutta ei välttämätöntä
  • Hyvä asiakaspalveluasenne voittaa kaikki ylläolevat!

Palkkaus: TESin mukainan tuntipalkka, lisät sekä tiimibonus. Toteutuneet palkat noin 3000 euroa kuukaudessa täysillä tunneilla (37,5 / vk) 3-vuorotyössä.

Tarve: Ensisijaisesti etsimme 1-2 vakituista työntekijää (37,5h /vk). Huomioimme myös esimerkiksi opiskelijat, joilla on mahdollisuus tehdä ilta- yö- ja viikonloppuvuoroja. 

Hakuaika: 31.7 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuajalla ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Hae työpaikkaa

Liitä CV

Lyhyesti:

Ismo_
Liitä CV

Yrityksestä

24 Center on pohjoismaiden johtava talotekniikan hätäkeskus. 24 Center yhdistää talotekniikan avun tarpeen ja tekijän nopeasti ja vaivattomasti.  Innovatiivisen alustan, sovelluksemme sekä ainutlaatuisen palveluprosessin ansiosta tarjoamme markkinoiden nopeimman vasteajan sekä alan edistyneemmän asiakaskokemuksen. 

24 Center on erikoistunut välittämään luvanvaraisia taloteknisiä toimeksiantoja kuten sähkö, putki ja lukko alan töitä paikallisille yhteistyökumppaneille valtakunnallisesti ja ympärivuorokautisesti, vuoden jokaisena päivänä. Tavoitteenamme on luoda uutta joustavuutta talotekniikan alalle!

 

Muut avoimet työpaikat 24 Centerille!