Kesäkuisena iltapäivänä pohjanmaalla asuva nainen oli juuri tulossa töistä kotiin. Oli perjantai ja työviikko oli ohi. Mielessä siinti jo ajatus ihanasta kesäillan vietosta ystävien kanssa. Nainen saapui kotipihaansa, käveli talonsa ovelle ja avasi sen. Kaikki ei ollut kunnossa.
Alakerrasta kuului outoa suhinaa. Nainen kiiruhti alakertaan, avasi teknisen tilan oven ja huomasi, että yksi putkista suihkuttaa vettä runsaasti. Hyvä viikonloppufiilis vaihtui hetkessä epätoivoiseen paniikkiin. Nainen tunsi lähistöltä yhden putkimiehen, jolle hän heti yritti soittaa. Puhelin tuuttasi pitkään, kunnes se meni vastaajaan. Kello oli jo yli viisi, joten nainen oletti, että tähän aikaan ei kukaan tee hommia. Lisäksi nainen asui maalla, kaukana kaupungeista, joissa yleensä päivystäviä asentajia oli.
Hän etsi netistä päivystäviä putkiliikkeitä. Hän löysi 24 Centerin numeron ja soitti sinne. Asiakaspalvelija vastasi heti ja kuultuaan tilanteen, hän neuvoi asiakasta sulkemaan vedentulon pääsulusta. Tämän jälkeen hän otti asiakkaan tiedot ylös ja lupasi päivystävän putkimiehen paikalle kiireellisesti. Asiakas toivoi vielä erikseen, että työn jälki tulisi olla siistiä.
Asiakas odotteli kotonaan reilun tunnin verran, kunnes asentaja karautti paikalle. Vuotava putki korjattiin, vedet laitettiin taas juoksemaan. Asiakkaan stressi poistui ja aurinkoinen kesäilta sai jatkua normaaliin tapaan.
24 Centerin lasku asiakkaalle:
Päivystystyö: 396,00 e
Hälytyslisä: 267,00 e
Osat: 21,82 e
Yhteensä: 694,82 e
Asiakkaalle jäi tapauksesta erittäin hyvä mieli palautteen perusteella. Suositteluhalukkuus, asiakaspalvelun taso ja asentajan työ saivat asiakkaalta 10/10 arvosanaksi. Asiakkaan vapaa palaute kuului näin: “Palvelu pelasi hyvin. Hän teki työnsä erittäin hyvin. Saimme apua akuuttiin ongelmaamme ihan ”viimeisen päälle”. Oli hämmentävää, että tällainen palvelu on olemassa. Emme tienneet aikaisemmin mitään tällaisesta palvelusta mutta nyt tiedämme. Varmasti saada yritys suurempaan tietoisuuteen. Itse päädyimme tähän ihan sattumalta. Luen paljon ja katson mainoksiakin. Ehkä hinnoittelua myös pitää miettiä että kynnys käyttää palvelua on alempi.”