Tammikuun kylmänä pakkasiltana eräs tuusulalaismies havahtui talonsa äkilliseen kylmenemiseen. Hän kokeili lattian pintaa ja havaitsi sähköisen lattialämmityksen olevan poissa pelistä. Hän tarttui välittömästi puhelimeen ja alkoi soitella sähköalan yrityksiin. Avun saaminen ei ollut helppoa. Kuka ei ehtinyt paikalle, kuka ei tehnyt päivystystä, kenellä meni vastaajaan. Mies päätti soittaa 24 Centeriin.
24 Centerin asiakaspalvelussa vastattiin heti ja ongelman tiedoiksi kirjattiin lyhyesti: “Paritalon lattialämmitys lopettanut toiminnan. Termostaatti naksahtaa päälle, mutta lattia ei lämpene kunnolla. Paikalle heti, talo kylmenee.” Asiakaspalvelija lupasi miehelle sähkömiehen puolessa tunnissa paikalle.
Puhelun jälkeen asentaja saapui täsmällisesti. Ystävällinen asentaja etsi vian ja korjasi sen nopeasti. Pian lattia alkoi taas hehkumaan mukavasti lämmöstä.
24 Centerin lasku asiakkaalle oli:
Hälytyslisä: 267,00 euroa
Päivystystyö: 396,00 euroa
Tarvikkeet: 18,70 euroa
Yhteensä: 681,70 euroa
Asiakas oli erittäin kiitollinen vaikeuksien jälkeen saatuaan avun. Apu ei ollut jäänyt ainoastaan pelkkään vian korjaukseen vaan asiakas oli kokenut saaneensa kokonaispalvelun, aina ensimmäisestä soitosta palautekyselyyn saakka. Palautteeksi asiakas kirjoitti: “Homma hoitui pienten vaikeuksien jälkeen mallikkaasti ja siististi. Puhelinpalvelu oli selkeää artikulointia ja tällainen maallikkokin tajusi missä mennään. Tässä tapauksessa ei ole kehittämisen tarvetta, homma hoitui arvosanalla 10”. Numeeriseksi palautteeksi asteikolla 1-5 sekä asiakaspalvelija, että asentaja saivat täydet 5.00 pistettä.