Huoltoa asiakkaan ehdoilla - yksi soitto riittaa

Huoltoa asiakkaan ehdoilla – yksi soitto riittää

24 Center lähettää paikalle ammattilaisen silloin, kun talon tai kiinteistön omistaja sitä eniten tarvitsee

 

Putki rikki, sähköt eivät toimi, viemäri tukossa. Talon tai kiinteistön omistaja kohtaa monia tilanteita, joihin tarvitaan ammattilaisen apua. Osa tilanteista on kiireellisiä, kuten vuotava putki, kun taas osa on kiireettömiä, kuten asentamista vaativat ulkovalot. Usein haasteena on oikean ammattilaisen löytäminen. 

Ensin täytyy tehdä selvitystyö alueen ammattilaisista, sen jälkeen tyypillisesti moneen asentajaan pitää ottaa yhteyttä ennen kuin jonkun saa kiinni, ja kiireettömissä tapauksissa saattaa mennä viikkoja, ennen kuin asentaja on vapaa tekemään homman. Se on aikaa vievää ja hankalaa. Ja sen ongelman me ratkaisemme24 Centerin toimitusjohtaja Joose Pinomaa kertoo. 

24 Center kääntää talotekniikka-alan valta-asetelman asiakkaan eduksi, ja lähettää paikalle talotekniikan ammattilaisen silloin, kun talon tai kiinteistön omistaja sitä tarvitsee. 

24 Centerin asiakkaalla on valta ja häneltä kysytään, milloin halutaan, että asentaja tulee paikalle. Innovatiivisen alustan ja laajan kumppaniverkoston avulla pystymme yhdistämään tarpeen ja tekijän nopeasti sekä vaivattomasti. 

Suomalainen palveluinnovaatio 24 Center hoitaa niin kiireellisiä kuin kiireettömiä talotekniikan pienasennushuoltopalveluja. Palvelun kautta asiakas saa paikalle häntä lähinnä olevan vapaan ja luotettavan ammattilaisen. 

Vain yksi soitto riittää 

Perinteisesti pelkkään selvittelytyöhön ammattilaisen löytämiseksi menee kiinteistön omistajalla helposti puoli päivää, mikä on pois työnteosta tai vapaa-ajasta. 

Eniten asiakkailta tulee positiivista palautetta vaivattomuudesta ja helppoudesta. Siitä, että asian selvittämiseen meni puolen päivän sijaan viisi minuuttia, ja että me hoidamme kaiken muun. Yksi soitto riittää, Pinomaa toteaa. 

24 Center on erikoistunut nimenomaan asiakaspalveluun ja asiakaskokemukseen. Palvelu ei kata vain asentajan lähettämistä paikalle, vaan kaiken aina ensimmäisestä kontaktista loppuraportointiin. 

Kun asentajan tai palvelun tilaa 24 Centerin kautta, saa myös varmemmin hyvää jälkeä tekevän ammattilaisen.

Asiakaspalvelu suoraan asentajalle soitettaessa ei välttämättä ole kovin hääviä, koska tämä saattaa vastaanottaa soiton kesken työkeikan, tai ei ehdi vastata ollenkaan. Meillä koko fokus on asiakkaassa. Asentajat saavat keskittyä siihen, mitä he osaavat ja me keskitymme palveluun. 

Kun asentajan tai palvelun tilaa 24 Centerin kautta, saa myös varmemmin hyvää jälkeä tekevän ammattilaisen. Jokaisen työkeikan jälkeen asiakas saa kyselyn, jonka avulla varmistetaan, että verkostossa on vain hyviä ja laadukkaita tekijöitä. Algoritmit arvioivat jatkuvasti kumppanin laatupisteitä, ja joukosta karsiutuu nopeasti pois tekijät, joiden työn laatu ei vastaa asiakkaiden odotuksia. 

Asennuksia tehdään paljon, yli tuhat kuukausitasolla, ja sitä kautta luotettavaa dataa kumppaniverkostosta on paljon. 

Tällä tekniikan alalla toimintamalli on uusi, mutta muilla aloilla jo tuttua ja jopa odotettua. Varsinkin korona-ajan jälkeen digipalveluita osataan jo vaatia. Ihmiset arvostavat omaa aikaansa enemmän ja pitävät siitä, että asiat saa hoidettua digitaalisesti, helposti ja luotettavasti, Pinomaa kiteyttää.

TEKSTI | MOONA LAAKSO   

Artikkeli on julkaistu 15.10.2022 Ilta-Sanomien viikonloppujulkaisussa. Digijulkaisun löydät täältä: https://newspool.fi/artikkelit/huoltoa-asiakkaan-ehdoilla/

Ajankohtaisimmat blogit

Kodin huoltaminen

Kotitalousvähennys muuttuu vuonna 2025

Vuosi 2025 tuo mukanaan merkittäviä muutoksia talotekniikan alalla. Yksi keskeisistä muutoksista koskee kotitalousvähennyksen ehtoja. Tässä blogikirjoituksessa käymme läpi näitä muutoksia, mutta tarkastelemme myös sitä, miksi

Lue lisää

Saat 10€ arvoisen alennuskoodin tilaamalla uutiskirjeen!

Tilaamalla uutiskirjeen saat 10 euron arvoisen edun tilauksen yhteydessä.