Lumisena tammikuisena perjantaiaamuna 24 Centerin asiakaspalvelukeskus sai soiton asiakkaalta joka tarvitsi bajamajaan painonapin ja kolmen aikareleen asennuksen. Työllä oli kiire, sillä bajamajalle oli käyttöä tulevana viikonloppuna. Asiakaspalvelija keräsi asiakkaalta tiedot kohteesta ja mahdolliset erityistoiveet/tarpeet, sekä tarkemman ajankohdan.
24 Centerin asiakaspalvelija lähetti kohteeseen ensimmäisenä paikalle ehtivän automaatioasentajan, joka pääsi kohteeseen jo muutaman tunnin kuluttua soitosta. Asennus sujui ongelmitta. Bajamaja alkoi toimia kuin… noh, kuin bajamaja konsanaan.
24 Centerin lasku asiakkaalle oli:
Työn osuus arkena klo 07-15: 218,00e
Huoltoautokorvaus 69,00e
Yhteensä: 287,00e
Asiakas oli nopeaan ja ammattitaitoiseen palveluun erittäin tyytyväinen. Asiakaspalvelijamme sai arvosanaksi työn vastaanotosta 4 asteikollamme 1-5. Asentajalle asiakas antoi täydet 5 pistettä. Vapaa palaute kuului näin: “Hienosti hoidettu! Alussa jouduttiin hetki pähkäilemään miten homma tehdään. Kun päämäärä oli selvillä, homma hoitui todella hienosti. Olen kahdesti tilannut palvelua 24 centeristä, molemmilla kerroilla palvelua sai nopeasti eikä työn suorittamisessa ollut mitään ongelmia. Tämä taso riittää meille.”