24 Centers kärnverksamhet är inriktad på att ge snabb hjälp vid fastighetstekniska utmaningar som vattenskador, elarbeten och låsproblem. Vi betjänar inte bara privat- och företagskunder, utan även bostadsrättsföreningar, förvaltningsbolag och underhållsföretag. Bakom allt detta står vårt starka B2B-team, inklusive Verneri Pasanen. I den här bloggen tar vi en närmare titt på Verner och hans typiska arbetsdag.
Från sommarpraktikant till permanent expert
Verneri Pasanen började arbeta på 24 Center som sommarvikarie 2019, när hennes visstidsanställning löpte ut. Det hände dock att 24 Center strax därefter tecknade ett nytt avtal med en stor företagskund, och snart ringde Verneris telefon. Han erbjöds en fast tjänst inom utveckling och underhåll av företagskundrelationer.
Verneri har en utbildningsbakgrund inom säkerhet och riskhantering. Under studietiden arbetade han inom säkerhetsbranschen. Före studierna skaffade han sig erfarenhet av försäljning. Hon har också arbetslivserfarenhet från byggbranschen. Tack vare sin mångsidiga utbildning och arbetserfarenhet har han utvecklat en omfattande förståelse för detaljerna inom byggnadsteknik och en stark kundserviceförmåga.
Som motvikt till arbetet är Verneri en aktiv motionär. Han går regelbundet på gym, spelar padel och ishockey. Familjen är särskilt viktig för honom och spelar en nyckelroll på fritiden. Särskilt det unga tillskottet i familjen håller den nyblivne pappan sysselsatt.
Aktiv kommunikation med kunderna garanterar kvaliteten
En typisk arbetsdag innehåller många olika uppgifter som har med kundrelationer att göra. Verneri deltar dagligen i och förbereder sig för kundmöten genom att ta fram nödvändigt material. Dessutom deltar hon i anskaffningen av nya kunder genom att identifiera potentiella nya företagskunder och ordna möten med dem. Verners kunder är förutom företag i byggbranschen även bostadsrättsföreningar, fastighetsförvaltningsbolag och underhållsbolag. Genom sitt varierande arbete håller han sig uppdaterad inom sitt område och kan erbjuda sina klienter bästa möjliga lösningar.
God kommunikation är nyckeln till kvaliteten på de tjänster vi tillhandahåller. Verneri för en ständig dialog med sina kunder och betonar vikten av en nära kommunikation för att effektivt och ibland förutse deras behov. När det gäller till exempel bostadsrättsföreningar måste underhållsarbetet utföras förebyggande eller regelbundet, med hänsyn till årstidernas växlingar. Verneri kontaktar aktivt kunderna för att ta reda på hur 24 Center bäst kan hjälpa dem. Målet är att skapa en smidig kundupplevelse, och när det lyckas känner Verneri sig framgångsrik i sitt arbete.
Ett fastighetsförvaltningsbolag, ett fastighetsförvaltningsbolag eller ett företag som tillhandahåller underhållstjänster! Inget företag är det andra likt och därför upprättar vi ett individuellt avtal för varje fastighetsserviceföretag och bostadsrättsförening. Vårt engagemang för snabb och kvalitativ service ger mervärde till varje partnerskap. Vi vill se till att de tjänster vi erbjuder uppfyller dina behov och förväntningar. Läs mer om möjligheter till B2B-samarbete.
Framväxande hemautomation är en del av framtidens byggnadsteknik
När det gäller framtiden för byggteknik nämner Verneri teknikutvecklingen och hur den också kommer att vara en integrerad del av 24 Centers tjänster. Kanske kommer vi i framtiden till en punkt där kunderna inte längre behöver göra beställningar själva. Istället kommer utrustningen, till exempel rören och de sensorer som är installerade i dem, att upptäcka felet själv. Servicebegäran skickas då automatiskt till underhållsföretaget.
I takt med att automatiseringen av byggnadstekniken utvecklas kommer även arbetslivet att förändras i framtiden. Kanske kommer själva arbetet att bli mer och mer likt ett entreprenörsarbete. 24 Center har förberett sig för denna förändring genom att tillhandahålla en plattform där yrkesverksamma inom byggservice kan registrera sig och ansluta sig till ett nätverk av partners.
Det är enkelt att gå med i ett partnernätverk. 24 Center har appen 24 Center Partner. Genom att ladda ner och registrera sig för appen kan en entreprenör som tillhandahåller reparations- och installationstjänster för byggtjänster ansöka om att bli tjänsteleverantör. Läs mer om möjligheterna med partnernätverket.
Kontakta 24 Center
Inom näringslivet lönar det sig att teckna ett samarbetsavtal med 24 Center. "Det är oerhört enkelt att beställa från 24 Center. Ett telefonsamtal är allt som behövs för att få saker gjorda, och kunderna får sinnesfrid när de beställer tjänster från oss. Vårt omfattande nätverk av partners gör det möjligt för oss att erbjuda rikstäckande och mångsidig hjälp. Ett nummer kan lösa många olika utmaningar", sammanfattar Verneri 24 Centers unika kundkoncept. Ta en titt här för att i förväg ta reda på vilket företagskundavtal som skulle passa ditt företag?
En entreprenör eller person som ansvarar för företagets verksamhet. Är du en utrustningstillverkare som specialiserar sig på stöd för byggnadstjänster? Bedriver du din verksamhet i ett fysiskt kommersiellt utrymme? Arbetar du med fastighetsservice och vill utöka din kundbas med minimal marknadsföringsinsats? Ta reda på vilka möjligheter ett affärsavtal med 24 Center kan erbjuda dig.
Vi på 24 Center är redo att diskutera alla typer av samarbetsmöjligheter och utforska vilken typ av avtalsmodell som bäst passar din bostadsrättsförening och ditt företag. Är du intresserad av samarbetsmöjligheter med 24 Center? Kontakta oss så berättar vi mer.