24 Center - Villig att hjälpa till
Arbetsprincip
24 Center är jourcentralen för fastighetsservice, där du alltid kan få hjälp så snabbt som möjligt. Vi vill lösa fastighetstekniska problem snabbt och pålitligt, oavsett tid och plats. Det räcker med ett samtal.
Det mest innovativa och unika servicekonceptet i branschen förhindrar att skadan eskalerar via telefon och skickar den snabbaste teknikern till platsen. 24 Center är kundens direkta avtalspartner och arbetet utförs av en 24 Center-partner i området.
Traditionellt sett har installatörer som har jour dygnet runt jour hemma och vaknar i sömnen av samtal eller, i värsta fall, inte svarar alls. 24 Centers princip för larmcentraler innebär att det räcker med en kontakt och att allt som behövs tas om hand för kundens räkning.
24 Centers kundtjänstmedarbetare har jour varje dag året runt och svarar snabbt på samtal. Kunderna bör vara beredda att ge en korrekt beskrivning av sina behov och kontaktuppgifter. Efter behovsbedömningen kommer tydliga priskriterier för arbetet att kommuniceras. När en beställning har gjorts kan kunden ha en yrkesman på plats på så kort tid som 15 minuter.
24 Center ger en full nöjdhetsgaranti för arbetet och står alltid på kundens sida vid eventuella reklamationer.
Du kommer alltid att betjänas av en lokal yrkesman!
Kontakta oss
Du kan enkelt kontakta oss via telefon, e-post och på vår webbplats. kontaktformulär på vår webbplats.
Att ta emot ett mandat
Vi kommer att svara på din förfrågan omedelbart. Vi kommer att göra en behovsbedömning av dina krav. Vi registrerar dina kontaktuppgifter i vårt system för att säkerställa en kvalitetsservice och acceptera våra priskriterier.
Behandling av mandatet
Vi använder vårt system för att ta reda på tillgängligheten hos lokala yrkesverksamma. Du kommer att få ett textmeddelande med kontaktuppgifter till vår partner när de har accepterat uppdraget.
Utförande av uppdraget
Du kommer omedelbart att kontaktas av vår partner för att avtala om arbetet och mer detaljerade praktiska arrangemang. Detaljer och tidtabell. Vår partner kommer att sköta arbetet från början till slut, till din tjänst.
Fakturering
Vi skickar en faktura till dig inom 10 dagar efter slutförandet. Du har 14 dagar på dig att betala fakturan. Du kan betala med valfri betalningsmetod (banköverföring, onlinebetalning, kreditkortsbetalning, mobilbetalning, delbetalning).
Utveckling av tjänster
Vi kommer att skicka dig en kundfeedbackundersökning efter din beställning för att hjälpa oss att förbättra våra tjänster. Vi värdesätter ett GoGift superpresentkort på 50 € varje månad bland dem som svarar på enkäten.
Begäran om förtydligande
Tyvärr lyckas vi inte alltid betjäna dig på det sätt vi skulle vilja. Vänligen dela din erfarenhet med oss genom att använda feedbackformuläret eller [email protected] / [email protected]. Vi kommer att behandla din begäran om förtydligande så snabbt som möjligt för att rätta till vårt misstag.
Bästa kundservice
Efter att ha behandlat din begäran om förtydligande skickar vi dig en ny enkät om kundfeedback för att säkerställa bästa möjliga kundupplevelse. Vi kommer att förbättra våra tjänster baserat på din feedback.
Lämna en kontaktförfrågan!
Vi kommer att kontakta dig så snart som möjligt.
Vanliga frågor om 24 Center
Vad är 24 Center?
24 Center är en jourcentral för fastighetsservice som erbjuder högkvalitativ service för fastighetstekniska problem oavsett tid och plats. Kunderna kan få hjälp med ett enda samtal för både akuta nödsituationer och icke-brådskande dagligt arbete.
Var är 24 Center beläget?
24 Center ligger i Vanda, Finland, på Robert Huberintie 3. Från ett och samma kontor betjänar 24 Center hela Finland när det gäller problem inom byggnadsteknik. Förutom i Finland är 24 Center verksamt i Sverige och Norge. 24 Center är ett 100 % finskt företag och en serviceinnovation.
Vad är 24 Centers roll?
24 Center ser till att det arbete som kunden beställt utförs av en byggnadsarbetare som kan vara på plats vid den tidpunkt som kunden önskar.
Vilka arbeten berättigar till hushållsavdrag?
Du kan ansöka om hushållsavdrag för underhålls- och renoveringsarbeten i din bostad eller fritidsbostad. Det kan till exempel vara renovering av kök, badrum, andra rum eller bastun i ett småhus. Även el-, vvs- och kabelarbeten i en villa omfattas av hushållsavdraget, liksom t.ex. målning av uthus eller installation av säkerhetslås. För mer information se Skatteverkets hemsida där de olika typerna av arbeten listas beroende på om de omfattas av avdraget eller inte: hushållsavdrag
Vad är det högsta beloppet för hushållsavdrag?
Det maximala hushållsavdraget år 2023 kommer att vara 2 250 euro per person. Hushållsavdraget gäller endast arbetsinsatsen. 40 % av arbetsinsatsen är avdragsgill. När företagsfakturan har en arbetskomponent på 5875 euro får du maximalt avdrag.
Täcker försäkringen kostnaderna för jobbet?
Typiska skador som ersätts av hemförsäkringen är vattenskador till följd av rör- eller apparatbrott samt brand-, rök- och sotskador. Ersättningsbeloppet för vattenskador påverkas av hur gammal den trasiga apparaten eller rörledningen är.
Vad händer om jag inte är säker på om 24 Center har den tjänst jag behöver?
Ring mig i alla fall. 24 Centers kundtjänstmedarbetare har en önskan om att hjälpa kunderna när de behöver det. Ett samtal kostar 0,99 €/min + pvm eller mpm, men många problem kan lösas hemma med hjälp av tips baserade på våra kundtjänstmedarbetares erfarenheter.
Vad om mitt jobb inte är brådskande?
24 Center betjänar även icke-brådskande beställningar. Arbeten som beställs minst tre arbetsdagar i förväg har också ett lägre timpris. Du kan själv göra beställningen via onlinebeställning på vår webbplats 24center.fi/verkkotilaus