Ismo Syvälähde arbetar som fotbollsdomare på fritiden.

Medarbetarintervju med Ismo Syvälähde

24 Centers professionella personal består av experter från olika områden. Detta säkerställer ett så heltäckande servicekoncept som möjligt för både konsumenter och företag inom byggservicesektorn. I detta blogginlägg presenteras Ismo Syvälähde, som är ansvarig för den operativa ledningen av 24 Centers finska enhet.

Ismo Syvälähde började arbeta på 24 Center tack vare sin egen aktivism. En kollega som arbetade på företaget tipsade honom om ett ledigt jobb, så Syvälähde lyfte luren och kontaktade sin chef. Det startade processen som ledde till en anställningsintervju och så småningom till att han anställdes i kundtjänst.

När hon arbetade med kundservice och problemlösning såg hon en möjlighet för sin egen professionella utveckling på 24 Center. Denna väg har lett honom till hans nuvarande affärsutvecklingsroller. Ismo utökade sin erfarenhet genom att utforska olika utbildningsalternativ och skapade den mest lämpliga vägen till arbete för sig själv. Med en grundläggande fordonsexamen i bagaget sökte han till University of Applied Sciences för att studera företagsekonomi på säljprogrammet, men avbröt studierna när han fick jobb på 24 Center. De många olika arbetsuppgifterna gav honom värdefull praktisk erfarenhet och möjlighet att omsätta sina kunskaper i praktiken. 


Övergripande kunskaper är avgörande: bättre förståelse för helheten

Arbetsdagarna är ofta hektiska och det är sällan en dag är den andra lik, eftersom Ismo är involverad i många olika saker. Förutom den operativa verksamheten sköter han bakgrundsuppgifter inom kundservicen, såsom att ordna kundserviceutbildning och hantera kundrespons. I arbetet ingår också en del ekonomiförvaltningsuppgifter. Dessutom kommer hon att vara jourhavande vid toppar och nödsituationer på 24 Center Customer Service och ge hjälp till kunder med tekniska utmaningar i byggnaden. De varierande arbetsuppgifterna ger möjlighet att skapa en omfattande översikt över nästa steg och prioriteringar för 24 Centers affärsutvecklingsprocesser. 

Ismo tycker att det är givande när han kan se konkreta resultat av sina egna ansträngningar: utvecklingsplaner genomförs och processer förbättras. Dessutom ger positiv kundfeedback glädje och munterhet i hans arbetsdag.

På fritiden är Ismo domare för fotbollsförbundet i de lägre divisionerna och snart även i de högre divisionerna. Domaryrket är ett bra sätt att komma bort från jobb och vardag. Samtidigt ger hobbyn motion och utvecklar förmågan att snabbt fatta stora, avgörande beslut.

 

24 Centers servicekoncept är ett steg före de andra

På frågan om varför han skulle vända sig till 24 Center säger Ismo: "24 Centers servicekoncept är tydligt. Vi erbjuder både brådskande, snabb respons och icke-brådskande tjänster. Vi har en brådskande, snabb och effektiv service, med ett tydligt fokus på omedelbara, brådskande och brådskande lösningar. Oavsett problem får den som ringer all den service de behöver i ett enda samtal. Kunderna kan vara säkra på att en kompetent yrkesman kommer att finnas på plats, med ett högkvalitativt arbetsregister. Kunden sparar mycket tid och möda när allt sköts via 24 Center."

Läs mer om 24 Centers servicekoncept: 24 Center har de rätta yrkesmännen för att ta hand om ditt hems byggnadstekniska utmaningar.

Ismo ser optimistiskt på framtiden för 24 Center. Trots den nuvarande utmanande globala situationen kommer det alltid att finnas en efterfrågan på installations- och underhållstjänster. Människor är alltid i behov av bostadstjänster och vill ta hand om sina värdefulla ägodelar. 

Ta reda på mer om hur 24 Center kan hjälpa dig med dina brådskande och icke-brådskande utmaningar inom fastighetsservice.

När det gäller den framtida utvecklingen av byggnadsteknik identifierar Ismo en megatrend: den artificiella intelligensens intåg i bostads- och reparationstjänster. Tack vare AI kommer utvecklingen av fastighetsautomation att ta stora kliv framåt inom en snar framtid, vilket skapar många nya möjligheter för bostäder och underhåll av dessa.

De kommande åren ser lovande ut, och Ismo Syvälähde kommer att fortsätta arbeta på 24 Center med affärsutveckling. Innovation och förändring väntar runt hörnet, och Ismo är redo att ta vara på dem och göra dem till en del av 24 Centers vardag. 


Kontakta 24 Center 

I brådskande fall är det bäst att kontakta 24 Center per telefon: ring 0100 2470. Numret är tillgängligt 24 timmar om dygnet, alla dagar på året. 

I icke-brådskande fall kan du kontakta oss inte bara via telefon utan också via chatt. Du kan också lämna en samtalsförfrågan via chatten så kontaktar vi dig så snart som möjligt.

För att starta en chatt på vår webbplats klickar du på den gula blinkande bollen längst ner i högra hörnet. Du kan också använda onlinebeställningsformuläret för att beställa brådskande arbete. Fyll i kontaktformuläret och få hjälp den dag du önskar. Alternativt kan du skicka en order- och offertförfrågan via e-post till [email protected].

De mest aktuella bloggarna

Uppvärmning

Mest beställda el- och värmearbeten på vintern

Vinterns mörker och växlande temperaturer gör att många av de vardagliga utmaningar som vi möter i vår kundtjänst återspeglas i våra kontakter. Ofta handlar frågorna om hur belysningen fungerar, om effektiv uppvärmning och om säkerheten i hemmet.

Läs mer
sugning automatisk reparation
Sugande bil

Tömning av en septiktank med en sugbil

Regelbunden tömning av septiktanken är en viktig del av avloppsvattenreningen, särskilt i områden utan kommunalt avloppssystem. Tömningsprocessen utförs av en sugbil, som suger upp avfallet från septiktanken och transporterar det säkert till

Läs mer
Uppvärmning

TOPP 7 mest beställda HVAC-arbeten på vintern

Vintern för med sig en rad olika väderförhållanden, från sträng frost till milda, skyddande temperaturer. Detta kan sätta ditt hems fastighetstekniska system på prov. På vintern är de flesta av våra larmsamtal relaterade till HVAC-arbete, till exempel

Läs mer
Uppvärmning

Mest beställda el- och värmearbeten på vintern

Vinterns mörker och växlande temperaturer gör att många av de vardagliga utmaningar som vi möter i vår kundtjänst återspeglas i våra kontakter. Ofta handlar frågorna om hur belysningen fungerar, om effektiv uppvärmning och om säkerheten i hemmet.

Läs mer

Få en rabattkod på 10 euro när du prenumererar på nyhetsbrevet!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en rabatt på 10 euro på din prenumeration.