Nytt år, nya mönster - och många har också gjort nyårslöften. På 24 Center har vi gjort vårt eget servicelöfte: Vi lovar att vara den bästa partnern inom byggtjänster varje dag året runt. Vi lovar också att inte tumma på detta löfte när januari blir februari - vilket ofta är fallet med till exempel ett löfte om en godisbit.
Bästa erfarenhet av byggtjänster
På 24 Center utvecklas vi ständigt för att stödja tillväxten i vår verksamhet och betjäna våra intressenter - särskilt våra kunder. Vår kundkrets är mångsidig: vi betjänar boende, entreprenörer och leverantörer av boendestödjande tjänster såsom bostadsrättsföreningar, förvaltningsbolag och underhållsbolag.
24 Center är också en pålitlig partner för stora fastighetsbolag och fastighetsförvaltningsbolag med anläggningar på flera orter eller i flera länder. Förutom i Finland är vi verksamma i Sverige och Norge, vilket gör att vi kan erbjuda ett brett utbud av tjänster - oavsett var du befinner dig. Vi är det bästa valet när du behöver en partner som fungerar smidigt både lokalt och internationellt.
Vår vision är att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen inom fastighetsservice. Vårt mål är att säkerställa en sömlös serviceupplevelse och att skapa en problemfri och effektiv miljö för vårt nätverk av partners. Vi vill att byggtjänster ska vara enkla - och problemfria för våra kunder.
Våra värderingar Alltid bättre - erfarenhet - tillsammans styr allt vi gör. Det innebär att vi investerar i framgång för både våra kunder och våra partners tillsammans och ständigt förbättrar oss.
Vi har redan tagit vara på digitaliseringens möjligheter och kommer att fortsätta med det framöver. Vi följer utvecklingen av artificiell intelligens med intresse och vårt utvecklingsteam arbetar oavbrutet med att effektivisera processer. Vår innovativa personal strävar alltid efter att ligga steget före och vågar utforska nya vägar och lösningar. Framtidens teknik möter våra kunders behov idag - på 24 Center.
Främja hållbarhet och hälsa
Digitaliseringens utveckling ger möjlighet till en mer hållbar och effektiv verksamhet. Smarta system som fjärrövervakning av byggnader, optimering av energieffektiviteten och förebyggande underhåll minskar energiförbrukningen och miljöpåverkan. Genom att ta väl hand om fastighetstekniken leder underhållet till en mer hållbar framtid, där byggnader håller sig i gott skick längre och har en längre livslängd.
Detta sparar inte bara på miljön utan förbättrar också människors välbefinnande. Väl underhållen ventilation, rätt inomhustemperatur och luftfuktighet ökar livskvaliteten och förebygger hälsoproblem som allergier och luftvägssjukdomar.
24 Center fortsätter att erbjuda hjälp med både brådskande och icke-brådskande byggservicearbeten
24 Jobb som beställs från centret kan delas in i två huvudkategorier: brådskande och icke-brådskande jobb.
Icke-brådskande uppgifter omfattar underhåll av byggnader som upprepas varje år eller är relaterade till rutinmässigt underhåll av byggnader och noggrant hushållsarbete. Icke-brådskande uppgifter och uppdrag kan också vara relaterade till exempelvis ombyggnader eller renoveringar där professionell hjälp krävs. Icke brådskande uppdrag kan till exempel omfatta:
- elarbeten, t.ex. installation av belysningsarmaturer eller installation av en elektrisk bastuugn.
- installation, underhåll och demontering av luftvärmepumpar.
- installera eller ta bort vattenarmaturer som diskbänk, tvättmaskin eller diskmaskin.
Brådskande uppgifter är sådana som kräver ett snabbt svar och som inte är förutsägbara. I sådana situationer kan skador orsaka betydande olägenheter för boende och ekonomisk förlust. Exempel på brådskande uppdrag är bland annat:
- Vattenskada. Rörbrott och stopp i avloppet har lett till att vatten har strömmat in över hela lägenheten.
- låssmedstjänster. Nyckeln har tappats bort eller glömts kvar. Eller så har låset frusit fast i vinterkylan och nyckeln går sönder i låset.
- haveri av kylutrustning, till exempel en frys.
Det är lätt att komma i kontakt med oss
Djungeln av tjänster för underhåll av hem och fastigheter kan vara svår, särskilt i nödsituationer, när tiden kan vara knapp för att hitta rätt professionell. 24 Center gör det enkelt att få hjälp! Vi har alla tjänster du behöver för att ta hand om dina fastighetstjänster. Dessutom erbjuder vår kundtjänst förstklassig service dygnet runt, årets alla dagar. Kom ihåg att du kan kontakta oss även när du inte är helt säker på hur du ska hantera en fastighetsteknisk utmaning.
- I brådskande fall är det bäst att kontakta 24 Center per telefon: ring 0100 2470. Numret är tillgängligt 24 timmar om dygnet, alla dagar på året.
- I brådskande fall kan du kontakta oss inte bara via telefon utan också via chatt. Du kan också lämna en samtalsbegäran via chatten så kontaktar vi dig så snart som möjligt. För att starta en chatt på vår webbplats klickar du på den gula blinkande bollen i det nedre högra hörnet.
- Det är enkelt att beställa brådskande arbete med hjälp av beställningsformuläret online. Fyll i kontaktformuläret och få hjälp den dag du önskar. Alternativt kan du skicka en beställning och offertförfrågan via e-post till [email protected].