öppning av bankfack

Öppna låset till bankfacket

Öppna låset till ett bankfack på jobbet

Det var en novembermorgon när ett problem hade uppstått på en bank i Helsingfors som började ge personalen lite huvudvärk. Ett bankfack behövde öppnas, men nyckeln var borttappad. För att göra saken värre var ärendet extremt brådskande.

Den bankanställda bestämde sig för att ta hand om det omedelbart och ringde 24 Center. Hon hade hört att servicen på 24 Center är mycket snabb. 24 Centers kundtjänst svarade omedelbart och orderuppgifterna registrerades på ett smidigt sätt. Bankrepresentanten blev lovad att bankfacket skulle vara öppet inom en timme efter samtalet. Han var mycket tacksam och stannade kvar i telefonkö.

Efter en stund ringde låssmeden upp den berörda banktjänstemannen och sa att han var på väg till platsen. Han ställde några frågor om bankfacket och låset och sa att han skulle vara där inom kort. Låssmeden kom till platsen och borrade upp låset till bankfacket. Han stannade sedan kvar för att installera ett nytt lås. Efter en stund kom han tillbaka för att berätta för banktjänstemannen att jobbet var klart. Han gav också de nya nycklarna till bankfacket till kunden.

24 Centers faktura till kunden var:

Arbetsgivaravgift: 198,00e
Bidrag till tjänstebil 69,00
Totalt: 267,00e

Kunden var nöjd med kvaliteten på arbetet, snabbheten och kundupplevelsen. Både kundtjänstmedarbetaren som svarade i telefon och låssmeden fick perfekta 10 poäng på en skala från 1 till 10. Kundens vilja att rekommendera var också 10. Bra samarbete med kunden! Mycket bra kundservice! Snabb ankomst är viktigt i dessa fall."

De mest aktuella bloggarna

Få en rabattkod på 10 euro när du prenumererar på nyhetsbrevet!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en rabatt på 10 euro på din prenumeration.