Kundtjänstmedarbetare, tillsvidareanställning
Heta hörlurar letar efter ett lämpligt headset! Men du behöver mer än bara en hörlursdocka för att göra det här jobbet. Om du är intresserad av att arbeta med kundservice inom försäljning är detta en möjlighet du inte får missa - kom och leverera branschens bästa kundupplevelse!

Om uppdraget
24 Center callcenter kundtjänst är i bästa fall ett skicklighetsutmanande men givande säljbaserat kundtjänstjobb som kräver sunt förnuft och snabb problemlösningsförmåga. Vårt jobb är att hjälpa och stödja kunder i obehagliga situationer när de stöter på problem med byggnadstjänster.
Elektriciteten försvann. Rören i stugan började läcka. Nyckeln gick av i låset. Den planerade köksrenoveringen under sommarsemestern kan inte genomföras eftersom rörmokaren inte kan skickas.
Vi finns till hands för att hjälpa dig att hitta hjälp, oavsett dag eller tid på veckan. Vi gör detta med en innovativ plattform som lokaliserar närmaste tillgängliga lokala yrkesperson. Varför gör vi det? För att vi tycker att det ska vara problemfritt att få hjälp när du behöver det!
Resultatet av vårt eget intensiva utvecklingsarbete och hörnstenen i vår verksamhet, vår plattform som heter Valvomo, gör det mesta av arbetet med att hitta en byggnadsarbetare och kommunikationen efter beställningen, men vårt kundtjänstteam är det bultande hjärtat i vår verksamhet och den serviceupplevelse vi levererar. Hjälp oss att leverera den bästa kundupplevelsen i branschen!
Vad erbjuder vi?
24 Center är ett företag som utvecklas, växer och internationaliseras snabbt, så det finns goda möjligheter till internt avancemang både i Finland och eventuellt internationellt! Vi tar hänsyn till våra medarbetares styrkor och kompetensområden och ger stöd i frågor som kräver utveckling. Matalan organisaation ansiosta pääset todella vaikuttamaan sekä sehenään työsi tulokset.
Våra handlingar återspeglar våra värderingar, som utgör meningen: Alltid bättre - erfarenhet - tillsammans, vilket bland annat betyder
- Vi vill ständigt utveckla och förnya vårt sätt att arbeta. Som ett tillväxtföretag erbjuder vi inte rigida arbetssätt som har finslipats under årtionden, utan våra arbetsmetoder och processer är smidiga och utvecklas ständigt. Samtidigt innebär det också att en del växtvärk kan uppstå längs vägen. Ofullständighet, lyhördhet och flexibilitet är därför ständigt närvarande i vårt dagliga liv.
- För oss är kundupplevelsen kärnan i allt vi gör, men som värdegrund är betydelsen av upplevelsen inte bara begränsad till kundupplevelsen, utan omfattar även partnerupplevelsen och medarbetarupplevelsen!
- Vi är ett trevligt och avslappnat gäng människor som gillar att arbeta tillsammans mot ett gemensamt mål. Vi jobbar genuint tillsammans och strävar efter att bli bättre varje dag. Tack vare vår låga hierarki kan alla vara med och påverka vad vi gör och hur vi gör det.
Vem är rätt person för jobbet?
Jobbet som kundtjänstmedarbetare i 24 Center passar en säljinriktad kundtjänstmedarbetare som inte är rädd för att arbeta i telefon. I det här jobbet kommer du att betjäna kunder via telefon, e-post och eventuellt chatt i framtiden. Du behöver inte vara en kallsinnig, kallsinnig telemarketer - kunderna ringer oss när de behöver oss och vi hjälper till. Vår kundbas består av både privat- och företagskunder.
Arbetet som kundtjänstmedarbetare är 2- eller 3-skiftsarbete, beroende på avtal, och arbetet utförs på kontoret under introduktionsperioden, men även på distans i takt med att färdigheterna utvecklas. Som tillväxtföretag är vi ett litet och sammansvetsat team, så vi tillbringar gärna tid på vårt kontor i Vantaa Aviapolis - det är också lätt att ta sig hit med kollektivtrafik från hela huvudstaden!
- Vilja och förståelse för att hjälpa människor i försäljnings-/kundtjänstsituationer
- Kunskaper i finska och engelska, andra språk är ett plus
- Motivation att arbeta hårt för att bibehålla och förbättra din prestation och effektivitet
- En rättvis och ärlig attityd och en god arbetsmoral
- Villighet att arbeta 3-skift. Kvälls-, helg- och nattskift med möjlighet till distansarbete
- Förståelse för byggnadsteknik är en fördel, men inte nödvändigt eftersom vi kommer att utbilda dig i de nödvändiga färdigheterna
- Tidigare erfarenhet av kundservice och telefoni är också en fördel, men inte nödvändigt
- En bra inställning till kundservice slår allt ovan!
Ersättning: timlön enligt TES, bonusar och lagbonus. Faktiska löner ca 3000 € per månad för heltid (37,5/vecka) för 3 skift.
Behov: Vi söker i första hand 1-2 tillsvidareanställda (37,5h/vecka). Vi kommer även att överväga t.ex. studenter med möjlighet att arbeta kvälls-, natt- och helgskift.
Sista ansökningsdag: 31 juli. Vi kommer att påbörja intervjuer under ansökningstiden och tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt person.
Ansök om ett jobb
Kort sagt..:
- Jobbtitel: kundtjänstmedarbetare
- Behov: 1-2 anställda
- Varaktighet: Tillsvidare
- Plats: Robert Hubers väg 3 B, 01510 Vanda
- Sista ansökningsdag: till och med 31.7.2022, men vi kommer att gå vidare med intervjuer under ansökningsperioden och anställa så snart vi hittar rätt person.
- Startdatum: 1.8.2022 eller enligt överenskommelse
- Intervjuprocess: så snart en lämplig kandidat har hittats
- Ytterligare information: Ismo Syvälähde / 050 505 7068 (9-17)
- Ansökningar: [email protected] eller fyll i formuläret nedan

Om företaget
24 Center är Nordens ledande larmcentral för fastighetsservice. 24 Center kopplar snabbt och enkelt ihop den som behöver hjälp med byggservice med den som utför den. Tack vare vår innovativa plattform, vår applikation och vår unika serviceprocess erbjuder vi marknadens snabbaste svarstid och branschens mest avancerade kundupplevelse.
24 Center är specialiserat på att tillhandahålla licensierade byggtjänster som el-, VVS- och låssmedsarbeten till lokala partners över hela landet, dygnet runt, alla dagar på året. Vårt mål är att skapa ny flexibilitet inom byggservicebranschen!