Det är en vanlig onsdagsmorgon och telefonen ringer på underhållsfirman. Underhållsarbetaren Virtanen svarar. Den som ringer är en hyresgäst i en bostadsrättsförening som är kund hos underhållsföretaget, från Kirsikkatija, där toaletten är igensatt och de hemknappar som redan har försökt öppna den inte har hjälpt alls. Det skulle behövas ett proffs för att öppna den. Virtanen lovar att hjälp ska komma så snart som möjligt.
Underhållsmannen Virtanen ringer rörmokaren Hentuse, som är på en annan arbetsplats för underhållsarbete. Han lovar dock att ta hand om den igensatta toaletten när han är ledig från sitt nuvarande jobb.
Underhållsarbetaren Virtanens arbetsdag fortskrider i sin egen takt och han kommer hem i tid för en gångs skull. Senare på kvällen har underhållsarbetaren Virtanen precis slagit sig ner i sin bekväma soffa och ska titta på kvällens fotbollsmatch, men då ringer telefonen. En boende på Cherry Street ringer för att höra om någon kommer för att rensa en igensatt toalett. Det är snart dags för barnens kvällsaktiviteter och han vill inte gå till en bensinstation i närheten för att göra dem. Fastighetsskötaren Virtanen lovar att ta itu med problemet så snart som möjligt och ringer rörmokaren Hentuse omedelbart. Telefonen ringer en lång stund tills Hentunen till slut svarar. Han har just kommit från bastun och hade inte direkt hört att telefonen ringde. Det har varit en mycket hektisk dag, men Hentunen lovar att åtgärda stoppet direkt i morgon bitti. Men rösten säger honom att även morgondagen kommer att vara en hektisk dag.
Fastighetsskötaren Virtanen vet att rörmokaren Hentunen är en flitig och plikttrogen arbetare och att det är därför han har så mycket att göra. Det är lite pinsamt att ringa till en invånare på Kirsikkatie och få veta att hjälpen inte kommer förrän på morgonen. Kan det finnas en snabbare lösning? Det är trots allt sent på kvällen och många VVS-butiker är stängda. Kanske kan ett rörmokarföretag vara på plats för att ta hand om problemet.
Underhållsmannen Virtanen ringer ett par välkända VVS-företag, men ingen svarar så sent på kvällen. Så Virtanen öppnar Google och skriver in "jourhavande rörmokare". Det första sökresultatet är 24 Center, som lovar att ha en rörmokare på plats så snart som möjligt. Serviceteknikern Virtanen ringer kundtjänst och mycket riktigt! Några ögonblick senare är en rörmokare på plats för att hjälpa invånarna med deras kvällsaktiviteter på Cherry Street.
Underhållsarbetaren Virtanens företags rykte räddas och kvällsverksamheten på Cherry Street sköts. Kvällens fotbollsmatch kan också ses utan bekymmer.
Efter servicetestet erbjuder 24 Center servicetekniker Virtanen möjligheten att teckna ett företagsavtal. Servicetekniker Virtanen tecknar ett partneravtal med 24 Center för att få extra hjälp när de inte har resurser att utföra alla eller plötsliga underhålls- och installationsuppgifter. Rörmokaren Hentunen registrerar sig också i 24 Centers nätverk av proffs, vilket gör det lättare för honom att hantera de arbeten han beställer.
L äs mer om erfarenheter och riktlinjer för att ansluta sig till 24 Centers partnernätverk. 24 Center erbjuder ett brett utbud av alternativ för affärsavtal. Läsmer om hur fastighetsförvaltnings- och underhållsföretag samt bostadsrättsföreningar drar nytta av att samarbeta med 24 Center. Det finns många olika typer av företag och bostadsrättsföreningar, och varje företag kan skräddarsy ett avtal som bäst passar deras behov.