En snöig fredagsmorgon i januari fick 24 Centers kundtjänst ett samtal från en kund som behövde få en viktknapp och tre tidsreläer installerade i sin bajama. Arbetet var brådskande eftersom bajama skulle användas under den kommande helgen. Kundtjänstmedarbetaren samlade in information från kunden om platsen, eventuella särskilda önskemål/behov och en specifik tid.
24 Centers kundtjänst skickade en automationstekniker som anlände till platsen inom några timmar efter samtalet, enligt principen "först till kvarn". Installationen gick smidigt. Bajamaja började fungera som... ja, som en Bajamaja.
24 Centers faktura till kunden var:
Arbetsdelning vardagar 07-15: 218,00e
Tillägg för servicebil 69,00e
Totalt: 287,00e
Kunden var mycket nöjd med den snabba och professionella servicen. Vår kundtjänstmedarbetare gav mottagningen en 4:a på vår skala från 1 till 5. Kunden gav installatören en perfekt 5 poäng. Den kostnadsfria feedbacken var som följer: "Bra gjort! Bra jobbat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När målet var klart gjordes jobbet riktigt bra. Jag har två gånger beställt service från 24 Center, båda gångerna var servicen snabb och det fanns inga problem med att få jobbet gjort. Den här nivån är tillräckligt bra för oss."