kundnöjdhet

Kundnöjdhet är viktigt för oss

Vi samlar regelbundet in feedback om kundnöjdhet från alla våra kunder för att hjälpa oss att förbättra vår service. Våra kunder har huvudsakligen varit mycket nöjda med vår övergripande service och fyra av fem skulle med stor sannolikhet rekommendera oss till sina vänner när de behöver byggtjänster. 98% av våra kunder skulle rekommendera vår jourtjänst till sina vänner.

Några utdrag:

"Samtalet med kundtjänstmedarbetaren var bra och lugnt, även om jag var nervös så lugnade er kundtjänstmedarbetare ner situationen. Installatören hörde av sig nästan omedelbart och kom för att laga fönstren i första hand. Nu har rutorna bytts ut och utförandet var bra!"
- Glas Helpdesk, Vasa

"Mycket professionell installatör som också svarade på kundens frågor på ett vänligt sätt. Ett nöje att se någon som är professionell och tycker om sitt arbete."
- Akutservice för rörmokare, Hyvinkää

"Mycket bra service för ett akut problem. Priset är nog lite högt, men man kan betala lite för snabb och professionell service."
- Akutservice för rörmokare, Raisio

"I en nödsituation, när ec är översvämmad och ett rum redan är översvämmat, vill kunden inte lyssna på musik och köande ljud. Ni svarade nästan omedelbart och lovade en bil omedelbart. Hsy sa till mig att inte ta bilen någon annanstans men kunde inte säga vilken tid deras bil skulle komma. De lägger på en arbetslista, var det enda svar vi fick av 'tjejen' i kundtjänstdisken."
- Suction bilservice, Helsingfors

"Ett snabbt övertagande av situationen stoppade läckan och jag kände att jag hade kontroll över hela situationen. Det verkade inte finnas någon lämplig reservdel, men som tur var hittades originaldelen och sattes på plats. Ansvaret för installationsarbetet (dvs. inga justeringar, utan ordentligt) var också ett plus."
- VVS-service, Villmanstrand

"En miserabel kväll blev mer behaglig när vi snabbt fick upp ytterdörren. Naturligtvis finns det ett pris för den räddningen, ingen räkning har mottagits ännu, så jag kan inte säga hur kostsam en blunder jag gjorde ... Så jag kan inte säga ännu om den övergripande upplevelsen. Räddningsdelen gick bra. Och ett särskilt tack för känslan av förtroende hela tiden, företaget gav ett pålitligt intryck från de allra första sekunderna i telefon. Korrekta introduktioner, inspelning av samtalet etc. (Jag ringde först ett annat företag där telefonen besvarades med "Hej!". Jag trodde att jag hade råkat ringa en vän. Jag var tvungen att fråga mig själv om det här var en låssmed... Jag beställer absolut inte en tjänst som inte ger professionell service redan från början)."
- Låssmed, Helsingfors

Du kan också läsa vår ofiltrerade kundfeedback: upplevelser 24 Center

De mest aktuella bloggarna

Underhåll av hemmet

Vårunderhåll av en sommarstuga

När våren kommer är det viktigt att ta hand om vårens underhåll av både ditt hem och din sommarstuga. Omfattningen av underhållet påverkas av ett antal faktorer, bland annat om stugan har varit kall, om grundvärme

Läs mer
Uppvärmning

Optimera din golvvärme och spara smart

Golvvärme ger en behaglig och jämn värme i ditt hem - men visste du att ett smart värmesystem också kan ge besparingar? Ett smart system optimerar uppvärmningen efter elpriset, så att du kan

Läs mer
Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer
Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer

Få en rabattkod på 10 euro när du prenumererar på nyhetsbrevet!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en rabatt på 10 euro på din prenumeration.