feedback från kunder

Kundfeedback april 2018

24 Center har fått en flygande start, tack vare våra kunder. Vi har redan hjälpt mer än 1 700 kunder under det första året. Vi samlar regelbundet in feedback om kundnöjdhet från alla våra kunder, vilket vi använder för att förbättra vår service. Våra kunder har huvudsakligen varit mycket nöjda med vår övergripande service och fyra av fem skulle med stor sannolikhet rekommendera oss till sina vänner när de behöver byggtjänster. 98% av våra kunder skulle rekommendera vår jourtjänst till sina vänner.

Läs vår mest intressanta kundfeedback:

Feedback till vår jourhavande personal:

"Min begäran var att reparera fönstret på sommarstugans dörr, entreprenören hittades snart, men de anlände nästa dag, vilket - med tanke på omständigheterna - var en ganska bra prestation, lyckligtvis tog det inte längre tid och lyckligtvis lyckades reparationsbesöket utan att vi behövde resa till platsen; tack för det! Kundtjänstmedarbetaren hittade reparatören på mindre än en timme!"
- Nödservice för glas, Tavastehus

"Min brådskande kontaktförfrågan besvarades omedelbart och kundtjänstmedarbetaren var mycket vänlig och gav mig intrycket att de var intresserade av att lösa mitt ärende"
- Rörmokare jobb, Esbo

"Gav bra grundläggande information om din verksamhet (kontakt med installatören), fakturering och även hushållskredit."
- Öppning av avlopp, Vanda

Feedback till våra installatörer:

"En professionell person. Mycket positivt att han tog av sig sina utomhusskor i hallen - en liten sak, men skönt att inte behöva traska in med dem på, särskilt nu när det är snö, stenar etc."
-VVS-arbete, Esbo

"Mycket professionell och tillmötesgående service. Vid första kontakten tog han reda på situationen och ställde många frågor om hur jag hade "tagit kontroll över vattenläckaget". Eftersom situationen inte längre var akut bokade vi in ett "hembesök" på morgonen. Installatören kom på avtalad tid och jag märkte direkt att han var professionell och kunde ge många användbara tips och råd. Han visste omedelbart vad han skulle göra, vad som hade orsakat skadan och berättade/föreslog det klokaste sättet att gå vidare med reparationen.10+"
- Reparation av frusna rör till IV-maskin, Hyvinkää

"En utmärkt rörmokare. Vänlig, tydlig, städad, mycket kunnig, hjälpte mig att gå vidare från situationen så att jag inte behövde fundera på hur jag skulle gå vidare. 10+. Jag kan inte berömma honom tillräckligt. Det är sällsynt att stöta på så bra människor inom sitt område."
-Öppning av avlopp, Esbo

"Låssmeden var så trevlig, omtänksam och mänsklig i en pressad situation. Och professionalism! Tack för det!"
-Installation av säkerhetslås, låssmedsarbete, Helsingfors

"Kundtjänstmedarbetaren var professionell, vänlig, lyssnade på mig och utförde arbetet snabbt. Han dammsög till och med golvet för att få bort parasiterna." "Avloppsstoppet löstes i god tid på en lång fredagsmorgon."
-Arbete med sugbil, Nurmijärvi

"Kundtjänsten var effektiv i alla avseenden. Vattenläckan hittades och täpptes till inom 30 minuter. Den snabba reaktionen förhindrade att vattenskadan spred sig till ett stort område."
-VVS-arbete, Vanda

"Mycket bra installatör. Han kom så snart som möjligt, kände till utrustningen och visste också hur han skulle åtgärda problemet med den gamla brännaren. Och han var vänlig:)"
-Service av oljebrännare, Vanda

De mest aktuella bloggarna

Uppvärmning

Optimera din golvvärme och spara smart

Golvvärme ger en behaglig och jämn värme i ditt hem - men visste du att ett smart värmesystem också kan ge besparingar? Ett smart system optimerar uppvärmningen efter elpriset, så att du kan

Läs mer
Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer
Vår fastighetsteknik
Underhåll av hemmet

Vårens checklista för byggservice i hemmet

Våren är på väg - temperaturen stiger och snön smälter. Nu är det dags att se över husets byggnadstekniska installationer! Kontrollera ventilationen och rören både på insidan och utsidan för att se till att de fungerar,

Läs mer

Få en rabattkod på 10 euro när du prenumererar på nyhetsbrevet!

Genom att prenumerera på nyhetsbrevet får du en rabatt på 10 euro på din prenumeration.