Kylmälaiteasentaja paikalle
jopa 15 minuutissa

Yksi soitto riittää. Talotekniikan päivystyspalvelu sinun tukenasi 24/7.

Kylmälaiteasentaja paikalle
jopa 15 minuutissa

Yksi soitto riittää.
Talotekniikan päivystyspalvelu
sinun tukenasi 24/7.

Kylmälaitepalvelut 24/7

Sulaako pakasteesi tai tarvitsetko pikaista jäähdytystä tiloihisi? Päivystävät kylmälaiteasentajamme ovat valmiita auttamaan sinua kaikissa kylmä-alan ongelmissa kylmäaineiden vaihdoista uusien järjestelmien asennuksiin. Kylmälaitevahingon sattuessa älä yritä itse korjata tilannetta, koska se voi olla hengenvaarallista! Reagoimalla ongelmaan välittömästi ja soittamalla päivystykseemme säästät jopa satoja euroja kustannuksissa. Muista, että voit hyvittää työn osuuden kotitalousvähennyksenä.

Kylmälaitevahingon sattuessa aikaa ei koskaan jää hukattavaksi ja osaavan kylmälaiteasentajan löytäminen nopeasti on ensiarvoisen tärkeää. Toimimme hätäkeskusperiaatteella ja reagoimme välittömästi kaikkiin tarpeisiisi. Ehkäisemme vahinkojen laajenemisen puhelinneuvonnassa ja lähetämme osaavan kylmälaiteasentajan paikalle jopa 15 minuutissa. Toimeksiannot välitetään paikallisesti toimiville yhteistyökumppaneillemme, jotka hoitavat työn alusta loppuun sinun ehdoillasi.

Ota suoraan yhteyttä 24 Centerin päivystysnumeroon 0100 2470

  • Ravintola- ja suurkeittiökylmälaitteet

  • Myymälä- ja laitoskylmälaitteet

  • Liike- ja toimistotilojen jäähdytys

  • ATK- ja serverihuoneiden jäähdytykset

  • Maalämpö- ja ilmalämpöpumput

  • Koti- ja talouskylmiöt

Vastaamme puheluusi heti 24/7/365

Vastaamme puheluusi heti 24/7/365

van

Lähetämme ammattilaisen
paikalle välittömästi

100

Annamme 100% tyytyväisyystakuun

Päivystämme jokaisena päivänä.
Soita kylmälaiteasentaja paikalle!

247

Yhteydenottopyyntö
ei kiirellisissä asioissa






Päivystämme jokaisena päivänä.
Soita kylmälaiteasentaja paikalle!

247-mobile

Yhteydenottopyyntö
ei kiirellisissä asioissa






  • Joonas oli pätevä ja taitava asentaja, joka hoiti hommat mallikkaasti.
    Se suihku ei ollut ihan helpoimmasta päästä asentaa näemmä ja vaati putkien katkomista jne.
    Kaikki onnistui tosi hyvin. Suihkut tukevasti paikoillaan ja toimivat hyvin.
    Jatkakaa samaan malliin niin hyvä tulee.

    - Pekka Sainio
  • Kuittaan nyt tämän tehdyksi, eihän tuossa ammattimieheltä kauaa mennyt.
    Kylpyhuoneen rasiasta oli vain kiinnitys irronnut paikaltaan, joten sitä ei tarvinnut edes vaihtaa.
    Kiitos vielä hyvästä palvelusta.

    - Henri Maltio, Espoo
  • Olemme kaikilta osin tyytyväiset "remonttiimme" ja varsinkin Mikon
    asiantuntevaan työntekoon ja esimerkilliseen asiakaspalveluun.
    Työntekijät ovat yrityksen paras käyntikortti tiedoillaan ja taidoillaan,
    joten siihen kannattaa aina satsata.
    Myös yrityksen johdon ja työntekijän keskinäisellä yhteydenpidolla
    on tiedonkulun takia iso merkitys (kuka, mitä, missä, miten ja milloin).

    - Kristian Laine, Espoo
  • Kiitos, erittäin suuri kiitos, että asentajanne saapui ajoissa.
    Se on hyvä lisäkehumisen syy.
    Ehkä tilauksen vastaanottaja voisi myös kertoa,
    että käteistä ei tarvitse pankkiautomaatilta hakemaan.
    Hyvä systeemi tuo nettimaksaminen.
    Siis maksutapa puheeksi tilauspuhelussa.

    - Klaus Louhisola, Kirkkonummi
  • Olemme tosi tyytyväisiä ja iloisia siitä,
    miten helppoa olikaan saada kuntoon asiat,
    jotka olivat vaivanneet pitkään.

    - Ruth
  • Joonas oli pätevä ja taitava asentaja, joka hoiti hommat mallikkaasti. Se suihku ei ollut ihan helpoimmasta päästä asentaa näemmä ja vaati putkien katkomista jne. Kaikki onnistui tosi hyvin. Suihkut tukevasti paikoillaan ja toimivat hyvin. Jatkakaa samaan malliin niin hyvä tulee.

    - Pekka Sainio
  • Kuittaan nyt tämän tehdyksi, eihän tuossa ammattimieheltä kauaa mennyt. Kylpyhuoneen rasiasta oli vain kiinnitys irronnut paikaltaan, joten sitä ei tarvinnut edes vaihtaa. Kiitos vielä hyvästä palvelusta.

    - Henri Maltio, Espoo
  • Olemme kaikilta osin tyytyväiset "remonttiimme" ja varsinkin Mikon asiantuntevaan työntekoon ja esimerkilliseen asiakaspalveluun. Työntekijät ovat yrityksen paras käyntikortti tiedoillaan ja taidoillaan, joten siihen kannattaa aina satsata. Myös yrityksen johdon ja työntekijän keskinäisellä yhteydenpidolla on tiedonkulun takia iso merkitys (kuka, mitä, missä, miten ja milloin).

    - Kristian Laine, Espoo
  • Kiitos, erittäin suuri kiitos, että asentajanne saapui ajoissa. Se on hyvä lisäkehumisen syy. Ehkä tilauksen vastaanottaja voisi myös kertoa, että käteistä ei tarvitse pankkiautomaatilta hakemaan. Hyvä systeemi tuo nettimaksaminen. Siis maksutapa puheeksi tilauspuhelussa.

    - Klaus Louhisola, Kirkkonummi
  • Olemme tosi tyytyväisiä ja iloisia siitä, miten helppoa olikaan saada kuntoon asiat, jotka olivat vaivanneet pitkään.

    - Ruth